RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Redactie
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

WE Fashion investeert 15 miljoen in omnichannel

icon
Mode6 november, 2015

“Snellere groei dan de markt”

“Onze omnichannel-strategie werpt vruchten af”, zo zegt Joris Aperghis, sinds begin dit jaar CEO van WE Fashion. “We investeerden het afgelopen jaar aanzienlijk in marketing, communicatie, merkbeleving en het succesvolle ‘WE is ME’-programma voor klantenbinding. Dit zowel in ons winkelnetwerk als voor het digitaal verkoopsplatform. Onze collecties voor kinderen werden uitgebreid met een volwaardig aanbod.”

 

Door deze aanpak groeit WE Fashion in zijn thuismarkt Nederland naar eigen zeggen “sneller dan de markt. De meest succesvolle ingrepen willen we het komende jaar in België doorzetten om ons groeiverhaal ook hier te versterken”, gaat Aperghis voort.

 

Al gaat dat wel gepaard met een “structurele aanpassing in de Belgische organisatie. Zo heeft WE Fashion de intentie om het team van mensen dat zorgt voor de aankleding van de etalages te decentraliseren en toe te voegen aan de teams in de winkels.” Daardoor komen vijf banen op de tocht te staan.

 

Investering van 15 miljoen euro

Tegelijk kondigt de groep ook een investering aan van circa 15 miljoen euro in betere klantenbinding en digitale innovatie in België en Nederland. Zo wil WE Fashion nog sterker inspelen op het snel veranderende winkelgedrag van klanten, dat zich meer en meer verplaatst van de fysieke winkelstraat naar online shopping.

 

WE Fashion telt 230 winkels en 2.500 medewerkers in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Het internationale distributiecentrum en het hoofdkantoor van de groep zijn gevestigd in Utrecht. Eerder dit jaar gingen bij WE Fashion in Nederland 81 banen voor de bijl.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode18 juli, 2025
    Louis Vuitton verdachte in Nederlandse witwaszaak van miljoenen euro’s

    Louis Vuitton is door het Nederlandse Openbaar Ministerie officieel aangemerkt als verdachte in een omvangrijke witwaszaak. Het Franse luxemerk deed volgens justitie onvoldoende om misbruik door een criminele klant te voorkomen.

  • icon
    Mode18 juli, 2025
    Luxehuis Valentino mogelijk in de etalage

    Kering en investeringsmaatschappij Mayhoola zouden overwegen om modehuis Valentino van de hand te doen. De mogelijke verkoop komt op een moment waarop Kering kampt met een dalende vraag naar luxeproducten.

  • icon
    Mode18 juli, 2025
    Burberry verliest minder omzet na herstructurering

    Burberry laat tekenen van herstel zien: het Britse luxemodemerk noteert een kleinere omzetdaling in het eerste kwartaal en spreekt van “de eerste positieve signalen” in zijn herstructureringstraject. Groei in Amerika en de ‘EMEIA’-regio compenseren tegenvallende cijfers in de rest van Azië, terwijl nieuwe klanten het verschil maken.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Food24 juni, 2025
    Ongeziene breuk: Jumbo wisselt van broodleverancier
  • icon
    Algemeen8 juli, 2025
    Sneller retourneren: Goed nieuws voor klanten en betalingsdienstaanbieders
  • icon
    Mode20 juni, 2025
    [In Beeld] Brooklyn opent achtste winkel in Nieuwpoort
  • icon
    Schoonheid/verzorging9 juli, 2025
    Leiderschapswissel bij The Body Shop markeert nieuwe groeifase
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN