RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Jorg Snoeck
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

WE transformeert 'van retailer naar modemerk'

icon
Mode1 oktober, 2013

Samenwerkingen met mediapartners

De nieuwe strategie heeft niet alleen een effect op de producten die WE zal verkopen, maar ook de campagnes en de ‘look & feel’ in de winkels zullen aangepakt worden om binnen het nieuwe beeld te passen. “In de komende jaren zal WE de omslag maken van retailer naar fashion brand, onder meer door het aangaan van samenwerkingen met mediapartners zoals Vogue, Elle, Esquire en L’Officiel”, zegt Ingwersen aan Adformatie.nl.

 

Dat wil echter niet zeggen dat WE zijn basiswaarden zal verloochenen: “Value for money blijft de kern van ons businessmodel. Daarbij levert WE mode en innovatie voor de juiste prijs en met de snelheid die je van een retailer in fashion mag verwachten. Ook zal duurzaamheid een belangrijke factor zijn in onze ontwerpen en supply chain”, gaat Ingwersen verder.

 

WE wordt meer rock ’n roll

WE zal volgens Ingwersen vooral wat meer rock ’n roll worden: “Dit gevoel is duidelijk terug te zien in onze Men en Kids collecties voor het aankomende herfst/winterseizoen. De Women collectie van WE heeft een volledige restyling ondergaan om te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Ook onze windows en in store presentaties zijn aangepakt en dragen volledig de nieuwe signatuur uit van WE Fashion.”

 

Ingwersen geeft toe dat het momenteel moeilijk werken is op de markt, maar hij voelt dat de vernieuwing en de transformatie een goede beslissing zijn. “Daarnaast kijken we sterk naar de ontwikkeling van onze medewerkers om het hoofd te kunnen bieden aan de concurrentie”.

 

WE. Get Together

In de herfst komt WE op de proppen met een nieuwe campagne onder de naam ‘WE. Get Together’, die zijn inspiratie vindt bij de campagne van 1999, toen HIJ en ZIJ werden samengevoegd en omgevormd tot WE. “WE. Get Together is een eerbetoon aan het DNA van WE en weerspiegelt tegelijk de kern van onze collecties waarin het combineren van contrasten centraal staat.”

 

“Mat versus glans, leer versus zijde, mannelijk versus vrouwelijk, contrast is de basis van het handschrift van WE Fashion“, besluit Ingwersen.

Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode22 mei, 2025
    Waarom Naf Naf voor derde keer in vijf jaar gerechtelijke bescherming vraagt

    Naf Naf heeft opnieuw gerechtelijke bescherming aangevraagd. De Franse modeketen vraagt zes maanden tijd om een doorstartplan uit te werken. Voor de ooit iconische formule is het al de derde reorganisatie sinds 2020.

  • icon
    Mode21 mei, 2025
    Chaussea en vanHaren grootste winnaars na faillissement Bristol

    Het faillissement van Bristol vorig jaar heeft geleid tot belangrijke verschuivingen in de schoenretailmarkt, zowel in België als in Nederland. Een nieuwe analyse onderzoekt wie het meest kon profiteren van het wegvallen van een concurrent.

  • icon
    Mode21 mei, 2025
    Chanel ontsnapt niet aan tegenwind op slabakkende luxemarkt

    Als gevolg van een woelig economisch klimaat en veranderend consumentengedrag ziet nu ook het Franse modehuis Chanel de omzet en winst fors dalen. Het luxemerk blijft investeren in een uitbreiding van het winkelnetwerk.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
Meest gelezen
  • icon
    Mode15 mei, 2025
    Noodlijdend Foot Locker krijgt nieuwe eigenaar
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode12 mei, 2025
    RetailDetail Congress bracht inspirerende verhalen uit mode & lifestyle
  • icon
    Mode29 april, 2025
    Forse winststijging voor Vinted
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN