Carrefour België heeft een nieuwe mascotte. De “Prijsbijter”, een hongerig diertje dat niets liever doet dan in de prijzen happen, speelt de hoofdrol in een nieuwe prijscampagne van de retailer dit najaar.
“Herkenbaar en betrouwbaar”
Deze week lanceert Carrefour Belgium de “Prijsbijter”: het aaibare diertje, dat niet toevallig de vorm heeft van de “C”, verschijnt vandaag op de socialemediaaccounts van de retailer en in de folder. Het is meteen het startschot van een nieuwe prijscampagne van de keten dit najaar: het figuurtje zou namelijk niets liever doen dan “in de prijzen happen”. Dat wordt niet alleen zichtbaar in filmpjes en advertenties, maar bijvoorbeeld ook aan de prijskaartjes in de winkels: klanten zullen zien waar de Prijsbijter aan geknabbeld heeft.
“Waarom nu? Consumenten kijken kritischer dan ooit naar prijzen. Met de Prijsbijter maken we die info duidelijk, herkenbaar en betrouwbaar in het rek. Je gaat de Prijsbijter tegenkomen op nationale merken én Carrefour-producten zowel met lage prijzen, promo’s en loyalty-acties! Getest bij onze klanten en vanaf vandaag in alle Carrefour-winkels in België en op je TV, radio en socials”, meldt marketingdirecteur Yannick de Bièvre op LinkedIn.


